frakt

Få de skarpeste B2B frakt løsningene her!

Tror du også at det er en jungel å sende pakker til bedrift? Mange norske selskaper har problemer med å forhandle frem de riktige frakt løsningene i huset. Dette er ikke gjort noe bedre av den høye etterspørselen etter frakt på den delen av forbrukerne, mens på samme tid presser for lavere priser.

I løpet av de siste årene, forbrukernes krav har steget markant. Det er nå ingen nyheter. Men som en økonomisk operatør, må det bemerkes at disse kravene er stille fulgt opp i yrket. Det er bare naturlig når du tenker på at vi har blitt vant til samme dag levering i privat.

Sende pakke til bedrift

Hvis du er i din bedrift er du ofte avhengig av å sende pakker til virksomheten, har dugarantert varsel om at det kan være svært uhåndterlig å finne de beste prisene. Spesielt hvis du har spesielle krav til dine leveranser.

Hvordan finne den beste forsendelses løsningen

Utfordringen med å finne den «beste» løsning for å sende pakker til yrker er at det som passer din bedrift i dag ikke nødvendigvis passer din virksomhet i morgen. Bedrifter utvikler seg raskere enn noensinne-akkurat som kundene dine. Det er ikke uvanlig for kundene å ha sine egne individuelle behov. Noen trenger uttrykke levering, andre vil ha det så billig som mulig.

Så hvordan gjør du sikker på at du finner den beste løsningen for din bedrift? Den enkleste måten er å holde styr på kundenes behov. Mange ganger vil du være i stand til å spare mye ved å ikke «overbuying» på sin frakt løsning. For mange bedrifter, er det egentlig ikke nødvendig å ha samme dag levering, er heller ikke alltid nødvendig å levere til døren.

I stedet kan du bruke pengene dine bedre og sørge for at løsningen er egnet for kundene dine. Når du sender pakker til yrker, er det viktig å huske på at tradere er ofte vant til å betale for tilleggstjenester. Med dette tror vi at det kan lett være at folk har forventninger om at man kan få en skriver toner neste dag-men at det er også en forventning om at det koster ekstra. Dette gjelder ikke nødvendigvis privatpersoner, der forventningene er generelt høyere og etterspørselen etter billigere priser er også høyere.

Når du har sett på hva kundene virkelig trenger, har du de beste alternativene for å finne den beste løsningen for din bedrift. Da er det i prinsippet å finne de skarpeste prisene på denne spesielle.

En av de fineste oppgavene vi har på billigpakke.no er å hjelpe våre kunder med å finne den rette løsningen. Ikke nødvendigvis den billigste-men retten. En løsning kjøpt for billig kan ofte føre til kostbare kostnader i form av tapt kundeforhold og forsinkelser, og det kan være vanskelig å gjette om dette. Derfor kan det være en fordel å ta tak i oss, å ha en prat om behovet for akkurat din bedrift. Og hvis du ikke har tid til å kontakte oss personlig, kan du få en god del av veien ved å bruke vår pris kalkulator hver gang du trenger å sende pakker til virksomheten, for å alltid sørge for at du kjøper for dine behov-og til den beste prisen.

Spar penger på å sende pakker til virksomheten

For å sikre at du alltid har de beste prisene, er det noen regler du kan følge for å gjøre det enkelt.

Vi har nevnt dine behov og dine kunders behov. Men det kan også være penger å spare på noen mer praktiske ting.

For eksempel, hvis du har en butikk som selger klær, vil du være i stand til å standardisere forsendelsene relativt enkelt. Hvis du kan standardisere størrelsen på forsendelsene dine, vil du kunne spare penger på emballasjen, da du kan kjøpe boliger i større grupper. Du vil også kunne spare penger på denne måten, som du kan kjøpe pakke etiketter hjemmefra i store grupper. På denne måten kan du få svært attraktive rabatter på shippingselskaper.

Som du vet, stordriftsfordeler gi ganske lukrative rabatter direkte på banken boken, men det kan også være andre besparelser du kan oppnå ved å følge disse reglene. Selvfølgelig er en ting den økonomiske her-og-nå perspektiv, men samtidig vil du også kunne spare tid i administrasjonen. Hvis du nå har ansatte som behandler forsendelsene dine, vil du kunne frigi tid fra dem slik at de kan utføre andre oppgaver. Hvis du står for det selv, kan du spare mye penger ved ikke å måtte konsentrere seg om å sammenligne priser hver gang du må sende pakker til bedrift.

Som selvstendig næringsdrivende har du garantert rikelig på tallerkenen din på forhånd, slik at det å kunne løslate noen timer i uken vil kunne gjøre deg bruke tiden på ting som gjør mer fornuftig. Hvis du gjør din timelønn, vil du ofte bli sjokkert av hva disse administrative ting koste deg i tapt inntjening-og selv om vi ikke kan hjelpe deg med alle de administrative ting, ønsker vi å hjelpe deg med det vi gjør best-nemlig å sikre at du får de beste prisene for frakt løsninger.